19.10.2008

Første bloggforsøk

Jeg er en bloggenovise. Har mange ganger tenkt at blogging må være veldig ok å ty til når man har noe på hjertet som bare må ut litt brennkjapt, og ingen hjemme syns det er like spennende som jeg...

Nå har jeg opprettet en blogg på andre forsøk. Sist var det så mange beslutninger som måtte tas: hvor, hvordan, hvilken profil, hvilken informasjon, hvordan skal jeg presentere meg, skal jeg legge ut bilde. Jeg har erklært meg som en nedlastingshemmet (snart) førtiåring, så derfor feiget jeg ut sist... Nå har jeg tatt skrittet og valgt den minst spreke bakgrunnen, slik at ingen skal kunne beskylde meg for å seile under falskt flagg! Vi kan jo håpe på at etter hvert som jeg kommer i gang, så løftes også den grafiske profilen noe... Hvem vet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar