25.05.2009

Hotell-livets gleder, del 2

Har i forbindelse med tidligere plenumssamlinger på Sametinget blogget om hotell-livets tvilsomme gleder... Nå er jeg installert på hotell igjen, men denne gangen har jeg forberedt meg kjempegodt!
- Gunn-Britt har lånt meg multikontakt-skjøteledning slik at jeg kan se på tv og lade mobiltelefonen samtidig

- Jeg har tatt med meg fiberbrød slik at savnet etter havregrøten ikke blir for stort

- Jeg har pakket viktig ekstrautstyr som hårføner og i-pod-høyttaler

- Jeg har nektet å flytte inn på det rommet der air-condition-anlegget bråker så innmari. (Det gjenstår å se om jeg har valgt riktig rom)

- Jeg pakket mitt eget badesalt og sysaker i tilfelle jeg ikke fikk oppgradert rom

- Jeg hengte opp koftene og tørklene med en gang i håp om at de glatter seg ut til jeg må pynte meg. Ny rekord når det gjelder medbrakte tørkler: seks stykker. Kunne ikke bestemme meg hvilket som passet til den nye kofta...

Alt bør legge til rette for et vellykket hotellopphold! ( Bortsett for at det er litt vanskelig å gjøre hotellrommet om til et politisk verksted - tørklene tar som dere ser av bildet enten en hel seng eller en hel stol...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar