11.12.2009

Julegaver ankommet

Hit til NSR-kontoret iallfall. Nå har vi enda en kasse stående mitt i møterommet/kafferommet vårt! Det er julegavene til våre tillitsvalgte, som vi håper å få avgårde med posten tidlig i neste uke. Da setter jeg og Thomas oss ned med tape og papir. Hvis Thomas får viljen sin så dropper vi gavepapiret av miljøhensyn...

Jeg håper NSRs lokallagsledere, sametingsrepresentanter, landsstyre og andre tillitsvalgte setter pris på gaven... Det blir vanskelig å la være å tenke på NSR når man bruker den. Bilde kommer etterhvert, men jeg vil ikke røpe det før julaften.

På hjemmebane går det som vanlig trått med julegavehandelen. Jeg er et ekte skippertaksmenneske, men har begynt i det små. Til helga må det skje, slik at fjerde søndag i advent bare blir kos, ikke stress. Ordentlig juleidyll skal det bli, med ryddig hus og tente lys.

Tror jeg, tralala!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar