20.08.2010

"Vil fungere bra på bygda" - litt rosablogging på en fredag

I storbyer som Oslo (og Fauske) driver de med mye rart. Etter ferien er jeg sånn passe nyhetssugen, men må fortsatt lese mye som ikke helt tilfredsstiller mine nyhetskriterier. Som for eksempel debatten om Pia Haraldsens kolleksjon Oslo Fashion Week. Alle vet jo at jeg er interessert i cat-walken, men det er ikke designinteressen som får denne saken til å fenge...

Et nytt høydepunkt i dag: Lene Alexandra kommenterer Pia Haraldsens kolleksjon. Kortversjon: hun er overrasket over at ikke kolleksjonen gjenspeiler Pias gode stil. (les: kolleksjonen suger), det er ikke hennes (Lene Alexandras) stil. (les: kolleksjonen suger enda mer). Det kan sikkert fungere på bygda. (les: kolleksjonen suger mye, men den kan vel være bra nok på bygda).

Hehe. Jeg er definitivt ikke målgruppen for kolleksjonen, noe slår meg at kjoler med kikkhull er ikke så flatterende på damer over førti. Selv ikke på bygda, der vi ikke er så nøye med stil og sånt. Jeg er veldig spent på om Lene Alexandras trendtips slår til, og vi får se noen kikkhullskjoler på bygda utover høsten. Jeg ferdes mest på bygda, så jeg vil definitivt holde utkikk. På julebord f.eks. kan nok kikkhullskjolene bli en slager.

I metropolen Oslo derimot... Men hei vent, sjekk kommentaren fra en av arrangørene: Oslo- ikke akkurat Paris...

2 kommentarer:

  1. Anonym20.8.10

    Når får vi den første kikkhull-kofta?

    SvarSlett
  2. Godt spørsmål! Men siden påskefeiringa er hoved-catwalken i Sápmi, så må vi vel vente på større klimaendringer før det er aktuelt...

    SvarSlett